Warunki i informacje o wysyłce towaru ze sklepu z oświetleniem lednar.pl
Sposoby oraz koszty dostawy:
l.p. | nazwa | wymiary przesyłki w cm. | max waga | koszt |
1. | odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Lublinie | szer. 50 wys. 50 dł. 50 | ∞ | brak opłat (0zł) |
szer. 25 wys. 25 dł. 205 | ∞ | brak opłat (0zł) | ||
szer. 25 wys. 25 dł. 305 | ∞ | brak opłat (0zł) | ||
- | ------------------------------------------------------ | --------------------- | ----- | ---------- |
2. | wysyłka kurierska GLS | szer. 50 wys. 50 dł. 50 | 30 kg. | 23 PLN brutto |
szer. 25 wys. 25 dł. 205 | 30 kg. | 43 PLN brutto | ||
szer. 25 wys. 25 dł. 305 | 30 kg. | 103 PLN brutto | ||
- | ------------------------------------------------------ | --------------------- | ----- | ---------- |
3. | wysyłka kurierska GLS (za pobraniem) | szer. 50 wys. 50 dł. 50 | 30 kg. | 27 PLN brutto |
szer. 25 wys. 25 dł. 205 | 30 kg. | 47 PLN brutto | ||
szer. 25 wys. 25 dł. 305 | 30 kg. | 110 PLN brutto |
Przesyłka dotarła w kawałkach?
Jeśli podczas odbioru przesyłki zauważyłeś jej uszkodzenia (wgniecenia, rozerwania itp.) odmów odebrania przesyłki lub poproś kuriera o poczekanie i otwórz przesyłkę przy kurierze (kurier może zażądać pierwszego podpisu odbioru przesyłki) oceń zawartość i jeśli stwierdzisz uszkodzenia towaru poproś kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia. Zwróć uwagę na poprawne wypełnienie checklisty typu:
- czy paczka była otwarta
- czy była uszkodzona (w tym wgniecenia)
- czy towar był dobrze zabezpieczony
- czy w paczce były wypełniacze, jeśli tak to jakie (folia bąbelkowa, karton, folia, opakowania jednostkowe, steropiany, pianki itp.)
Ważne by dopilnować aby protokół ten został spisany tego samego dnia, którego miał miejsce odbiór przesyłki w przeciwnym razie ciężko jest udowodnić uszkodzenie z winy przewoźnika.
Pamiętaj, że kurier ma obowiązek na wniosek klienta zaczekać na rozpakowanie przesyłki i oceny zawartości a następnie wystawienia protokołu uszkodzenia przesyłki w przypadku takowego.
Czas dostawy towaru:
Większość asortymentu LED wysyłamy w ciągu 24h. od wpłynięcia zamówienia lub zaksięgowania płatności.
W przypadku towaru niedostępnego na chwilę obecną na magazynie przy produkcie takim powinna się Państwu pojawić informacja
Chwilowy brak na stanie.
Wyślij zapytanie o produkt by uzyskać informacje.
W takim przypadku proponujemy skorzystać z przycisku dostępnego na stronie każdego produktu w celu uzyskania informacji na temat terminu w jakim towar będzie dostępny. Informacje te zostaną Państwu wysłane na podany adres email niezwłocznie. |
![]() |
Zwroty zamówień i reklamacje
Adres do zwrotów i reklamacji:
Lednar Sp. z o.o.
ul. Łęczyńska 43A
20-313 Lublin
Formularz zwrotu / wymiany / reklamacji mogą Państwo pobrać stąd: POBIERZ
(wypełnienie formularza jest warunkiem koniecznym)
Dodatkowo w przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia przesyłki/towaru konieczne jest dołączenie "protokołu uszkodzenia przesyłki" (wypełnianego przez kuriera)