Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Bez obsługi plików cookie funkcjonalności takie jak logowanie na konto/składanie zamówień nie będą funkcjonować.

Warunki i informacje o wysyłce towaru ze sklepu z oświetleniem lednar.pl

Sposoby oraz koszty dostawy:

l.p. nazwa wymiary przesyłki w cm. max waga koszt
1. odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w Lublinie szer. 50 wys. 50 dł. 50 brak opłat (0zł)
szer. 25 wys. 25 dł. 205 brak opłat (0zł)
szer. 25 wys. 25 dł. 305 brak opłat (0zł)
- ------------------------------------------------------ --------------------- ----- ----------
2. wysyłka kurierska GLS szer. 50 wys. 50 dł. 50 30 kg. 23 PLN brutto 
szer. 25 wys. 25 dł. 205 30 kg. 43 PLN brutto
szer. 25 wys. 25 dł. 305 30 kg. 103 PLN brutto
- ------------------------------------------------------ --------------------- ----- ----------
3. wysyłka kurierska GLS (za pobraniem) szer. 50 wys. 50 dł. 50 30 kg. 27 PLN brutto
szer. 25 wys. 25 dł. 205 30 kg. 47 PLN brutto
szer. 25 wys. 25 dł. 305 30 kg. 110 PLN brutto

Przesyłka dotarła w kawałkach?

Jeśli podczas odbioru przesyłki zauważyłeś jej uszkodzenia (wgniecenia, rozerwania itp.) odmów odebrania przesyłki lub poproś kuriera o poczekanie i otwórz przesyłkę przy kurierze (kurier może zażądać pierwszego podpisu odbioru przesyłki) oceń zawartość i jeśli stwierdzisz uszkodzenia towaru poproś kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia. Zwróć uwagę na poprawne wypełnienie checklisty typu:

  • czy paczka była otwarta
  • czy była uszkodzona (w tym wgniecenia)
  • czy towar był dobrze zabezpieczony
  • czy w paczce były wypełniacze, jeśli tak to jakie (folia bąbelkowa, karton, folia, opakowania jednostkowe, steropiany, pianki itp.)

Ważne by dopilnować aby protokół ten został spisany tego samego dnia, którego miał miejsce odbiór przesyłki w przeciwnym razie ciężko jest udowodnić uszkodzenie z winy przewoźnika.

Pamiętaj, że kurier ma obowiązek na wniosek klienta zaczekać na rozpakowanie przesyłki i oceny zawartości a następnie wystawienia protokołu uszkodzenia przesyłki w przypadku takowego.

Czas dostawy towaru:

Większość asortymentu LED wysyłamy w ciągu 24h. od wpłynięcia zamówienia lub zaksięgowania płatności.

W przypadku towaru niedostępnego na chwilę obecną na magazynie przy produkcie takim powinna się Państwu pojawić informacja

Chwilowy brak na stanie.
Wyślij zapytanie o produkt by uzyskać informacje.

W takim przypadku proponujemy skorzystać z przycisku dostępnego na stronie każdego produktu w celu uzyskania informacji na temat terminu w jakim towar będzie dostępny. Informacje te zostaną Państwu wysłane na podany adres email niezwłocznie.

zapytaj o produkt

Zwroty zamówień i reklamacje

Adres do zwrotów i reklamacji:

Lednar Sp. z o.o.

ul. Łęczyńska 43A

20-313 Lublin

Formularz zwrotu / wymiany / reklamacji mogą Państwo pobrać stąd: POBIERZ

(wypełnienie formularza jest warunkiem koniecznym)

Dodatkowo w przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia przesyłki/towaru konieczne jest dołączenie "protokołu uszkodzenia przesyłki" (wypełnianego przez kuriera)

Wróć na górę